Grafika katalogowa

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to zaprezentuj swoim potencjalnym klientom produkty w formie grafik katalogowych. Prezentacja grupy produktów, jako grafika katalogowa w ramach jednego materiału promocyjnego, daje wiele korzyści.
Social media
Grafiki katalogowe sprawdzą się znakomicie w social media. W tym przypadku wystarczy stworzyć post i dołączyć do niego oddzielne pliki katalogu w formacie jpg. Dzięki takiemu działaniu za jednym razem przedstawisz szerszą ofertę i zwiększysz zainteresowanie swoimi produktami.
Newsletter
Forma reklamy wykorzystująca grafiki katalogowe może być również użyta w kampanii mailingowej. Do dobre rozwiązanie, aby przypomnieć się już zdobytym klientom zapisanym do newslettera. W tym przypadku grafiki katalogowe należy przygotować w formie pliku pdf.
Grafika katalogowa sklepu Szata
Przykładem grafik katalogowych może być przygotowany przez nas materiał promocyjny z oferty sklepu www.szata.pl.
Został on wykorzystany zarówno do promocji w w mediach społecznościowych, jak również do kampanii mailingowej.