Strony internetowe w 2021 roku

W 2021 roku Internet zasiliły kolejne strony biznesowe. Pojawiły się klasyczne strony firmowe, ale także strony typu one page. Nie zabrakło też sklepów internetowych. Oto przegląd wybranych realizacji.
Klasyczne strony internetowe
Firmy chcące wykorzystać niepodważalny potencjał reklamowy Internetu, najczęściej stawiają na firmę klasycznych stron internetowych. Oprócz strony głównej prezentującej skrót najważniejszych informacji o danym biznesie, strona www posiada kilka podstron. Można na nich szczegółowo prezentować opis usług, czy produktów, a także przybliżyć potencjalnemu klientowi, czym zajmuje się dana firma oraz opowiedzieć o jej historii.
Sklepy internetowe
Nie tylko pandemia koronawirusa wymusza na handlu przenoszenie się do Internetu. Tak po prostu wygląda dzisiejszy biznes. Ze swoją ofertą trzeba być także w sieci. Nawet, jeśli sprzedaż prowadzona jest w tradycyjny sposób. Jednym z najbardziej popularnych rozwiązań budowania sklepów internetowych jest rozszerzenie Woocommerce. Elastyczność sklepu opartego na Wordpessie sprawia, że jego rozbudowa o kolejne funkcjonalności w przyszłości jest wygodna i nie wymaga dużych nakładów inwestycyjnych.
Przeczytaj również: 3 powody, dlaczego warto mieć stronę internetową
One page
Najprostszą formą prezentacji biznesu w Internecie jest one page. To forma strony internetowej bez dodatkowych podstron. One page pozwala na przekazanie potencjalnemu klientowi podstawowych informacji. Jest to najtańsze rozwiązanie stworzenia strony internetowej. Niedogodnością jest utrudnienie w skutecznym pozycjonowaniu strony typu one page.
Poznaj naszą ofertę: Pakiety stron internetowych